czwartek, 15 stycznia 2015

Szybkie info :)

Dzień dobry, a właściwie dobry wieczór.
Hmmm cóż. Jak wcześniej pisałam, notki miały pojawiać się regularnie. Jednak ostatnio zepsuł mi się laptop, na którym miałam wszystkie rozdziały i te poprawione, i te jeszcze nie poprawione. Cóż, staram się odzyskać wszystko co na nim miałam, jednak nie wiem czy mi się to uda. Postanowiłam jednak dodać ten wpis, żeby było jasne, że broń boże nie przerwałam opowiadania. Mogę tylko powiedzieć że nie lubię nic nie robić, więc prawdopodobnie w weekend ukaże się jakaś krótka historyjka "zastępcza" ( jeszcze nie wiem co to będzie :3 ).
Z tego co się orientuję, to niedługo powinien się pojawić kolejny rozdział opowiadania Byakko. 

Także to chyba tyle... aha no i jeszcze chciałam przeprosić Black za brak kontaktu, jednak poza zepsutym laptopem mam jeszcze kupę roboty w domu i w szkole, więc naprawdę często zapominam o wielu sprawach.

~ Hitomi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz